Filozofia Zabaw Fundamentalnych

Zabawy fundamentalne są bazą do prawidłowego rozwoju dziecka – zarówno ruchowego, jak i psychicznego. Ten specjalistyczny program wspomagania wszechstronnego rozwoju dziecka powstał w Wielkiej Brytanii, w wyniku wieloletnich badań dwóch ekspertów w dziedzinie edukacji: COLINA ROSE oraz GORDONA DRYDENA.
psycholog Anna Hryniewicz Zabawy Fundamentalne

“W zabieganym świecie, w którym rodzice mają naprawdę mało czasu na to, żeby świadomie, konsekwentnie i efektywnie spędzać czas z dziećmi w taki sposób, aby rozwijały się wszechstronnie i harmonijnie, Zabawy Fundamentalne są doskonałym programem, aby podpowiadać i prowadzić rodzica od zabawy do zabawy.

Zabawa jest słowem kluczowym. Dzieci w zabawie liczą, uczą się mówić, rozdzielają role, trenują swoje emocje, trenują zachowania społeczne.

Zabawy Fundamentalne podpowiadają jak świadomie budować różne kompetencje dziecka, jak wyostrzać i korzystać ze wszystkich zmysłów, jak uczyć bogatego słownictwa, jak uczyć liczenia, a wszystko to w sposób przyjemny, miły i taki, aby efektywnie przygotować dziecko do przyszłego życia.”

psycholog Anna Hryniewicz – współtwórca Zabaw Fundamentalnych.

100 000 +

rodziców każdego dnia korzysta z Zabaw Fundamentalnych

200 +

psychologów i pedagogów stosuje program Zabaw Fundamentalnych

100 +

przedszkoli realizuje program Zabaw Fundamentalnych

AUTORZY

COLIN ROSE

Członek organizacji rządowych i zarządu Stowarzyszenia Naukowego pod patronatem rządu brytyjskiego. Współtwórca narodowej sieci ośrodków zajmujących się edukacją rodziców. Autor wielu bestsellerów oraz programu „Champs”, który używany jest przez ponad 45% szkół.

GORDON DRYDEN

Jest światowej sławy pisarzem i badaczem istoty nauczania we wczesnym dzieciństwie, a także producentem telewizyjnym i dziennikarzem. Jest też współautorem książki „Rewolucja w uczeniu”, która stała się bestsellerem na świecie.

Rodzic jako pierwszy i najważniejszy nauczyciel

Poinad 50% wszystkich powiązań między neuronami w mózgu kształtuje się do 5 roku zycia, zanim dziecko pójdzie do szkoły. Z definicji więc, to jak pracuje się ze swoim dzieckiem ma ogromne znaczenie dla rozwoju jego inteligencji, motywacji i podejścia do nauki w szkole.

Zabawy Fundamentalne oferują około 400 pomysłów, jak w formie zabawy rodzic może w sposób mierzalny i ukierunkowany budować podwaliny zdolności i motywacji, które będą tak istotne na etapie szkoły.